Меблі для ресепшн

Меблі для ресепшн

Перше, що потрапляє у вічі клієнту, який прийшов в офіс, - це ресепшн. Цей момент формує враження людини про компанію. Ресепшн - стійка у приймальній компанії, за якою сидить секретар. Саме ресепшн призначений для зустрічі відвідувачів, тому перше враження завжди найсильніше. Від того, як представлене це приміщення офісу, залежить відношення клієнта до компанії.

Меблі для ресепшена дуже прості, оскільки становить в основному тільки стійку, за якою і розташовується секретар. Цьому елементу офісних меблів дизайнера приділяють багато уваги, тому важливість ресепшен не залишає сумнівів. Престиж компанії, відповідальність та стиль – ці якості повністю визначають зовнішній вигляд стійки ресепшен та демонструють їх відвідувачам. Всі ці моменти при конструюванні приймального місця враховує дизайнер.

На що варто звертати увагу під час створення меблів для ресепшен?

Дизайн

Естетична сторона при проектуванні таких меблів є однією з вирішальних. Чому? Від якості та продуманості дизайну залежить враження від компанії. Стійка ресепшн, як правило, не просто представляє імідж компанії, а й демонструє можливості, статус та престижність.

Якість матеріалів

Від матеріалу, з якого виготовлені меблі, безпосередньо впливає на її зовнішній вигляд. Якісні матеріали завжди виглядають презентабельно. Приділити увагу добору матеріалів варто, оскільки від цього залежить репутація компанії. Організація, яка надає якісний продукт чи послуги, дотримується цієї якості у всьому. Тому вибір матеріалів впливає на думку відвідувача.

Конструкція

Стійка ресенпш є як робочим місцем секретаря (адміністратора), і місцем прийому відвідувачів. Тому вона має бути максимально зручною і для секретаря, і для клієнтів.

Конструкція передбачає робоче місце з одного боку, та стійку з іншого:

Робочий стіл секретаря повинен бути досить великим, щоб на ньому можна було розмістити все необхідне приладдя - телефон, папери, факс та інше. Також конструкція виробу передбачає наявність ящиків та тумбочок для зберігання всіх необхідних паперів.

Стільниця стійки для клієнтів не повинна бути надто великою, але її розмірів має бути достатньо для зручного розміщення паперів. Таким чином, конструкція передбачає дворівневу систему. Рекомендується проектувати стійку висотою 115-122 см, тоді людині буде зручно спертися на неї, підписати папери і т.д. Ергономіка даного предмета меблів важлива з обох боків.

Відповідальний підхід до проектування стійки для ресепшн допоможе скласти гарне враження про компанію, а також забезпечити комфорт як відвідувачам, так і співробітникам. Таку роботу краще довіряти дизайнерам, тому що фахівець врахує при проектуванні всі нюанси і зробить це ефективно.