Правильне розміщення меблів в офісі

Правильне розміщення меблів в офісі

Основні принципи меблювання офісу

У процесі розміщення комп'ютерних та письмових столів, шаф, стелажів в офісному приміщенні необхідно дотримуватись основних правил функціонального робочого інтер'єру:

  1. Вхід у приміщення має бути у полі зору співробітника. В ідеалі встановити столи по діагоналі від дверей.
  1. Найбільш підходящими місцями для організації комфортних робочих місць є кутові зони кімнати. У цій частині офісного приміщення співробітники зможуть перебувати у зоні особистого комфорту та максимально зосередитись на виконанні посадових завдань.
  1. Якщо діяльність компанії пов'язана з наданням будь-яких послуг, які передбачають постійне обслуговування клієнтів, то доцільно поряд зі столами встановити зручні крісла. Спілкування з клієнтами на відстані витягнутої руки сприяє налагодженню довірчих відносин і укладенню успішних домовленостей.
  1. Шафи для зберігання документів та канцтоварів необхідно встановлювати вздовж стін. Вони мають займати мінімум місця у приміщенні. Тому в пріоритеті компактні шафи з висувними ящиками та стелажі з відкритими полицями.
  2. В офісі, де працює велика кількість працівників, актуально встановлювати багатосекційні габаритні столи. Для зручності роботи доцільно розмістити перегородки, що розділяють стільницю на ізольовані один від одного відсіки.
  1. Між столами співробітників повинні бути просторі прохідні зони, що зумовлюють вільний доступ до техніки загального користування, дверей та інших предметів.

Офісні меблі повинні бути не тільки багатофункціональними, але і максимально зручними. При виборі крісел варто віддати перевагу моделям з легко регульованою висотою і положенням підлокітників, зі спинками, обладнаними поперековими опорними валиками. Вони зумовлюють анатомічну підтримку спини та сприяють відмінному самопочуттю співробітників при довготривалому знаходженні на робочому місці у сидячому положенні.

Рекомендації щодо облаштування малогабаритних офісів

Для економії місця в невеликому приміщенні доцільно купити офісні меблі, здатні трансформуватися в залежності від індивідуальних потреб співробітників:

  • столи з викочуванням тумбами дозволять розмістити численні робочі атрибути в зручному місці під рукою;
  • підвісні шафи, тумби та стелажі без опор створять відчуття простору в офісному помешканні та збільшать прохідну зону;
  • функціональні столи з відкидними стільницями нададуть можливість швидко організувати робоче місце для відряджених бізнес-партнерів або співробітників з інших філій компанії.

У малогабаритному офісному приміщенні необхідно обдумано використовувати кожен квадратний метр площі та дотримуватись принципів мінімалізму. При можливості приховати від загального огляду особисті речі співробітників: за наявності ніш у приміщенні встановити шафи типу, що вбудовується, або замаскувати вішалки з одягом мобільними ширмами. З метою економії місця у робочих зонах доцільно встановлювати в центрі приміщення цілісні багатосекційні столи з підстіллями, оснащеними відсіками для комп'ютерної техніки.

Для візуального розширення тісної кімнати варто встановити в темних кутах шафи із дзеркальними фасадами або столи із прозорими стільницями. Малогабаритні приміщення мають бути максимально наповнені світлом. Тому категорично не можна захаращувати віконну зону.

Робоче місце керівника актуально розмістити у дальньому кутку офісного приміщення. Для створення комфортної атмосфери для оточуючих працівників його робочу зону необхідно обмежити скляними перегородками чи стелажами з полицями відкритого типу, де можна поставити предмети гордості компанії: нагороди чи грамоти за продуктивну діяльність.

Щоби співробітники радували високими показниками роботи, важливо створити комфортабельну обстановку в офісі. Дерев'яні, пластикові, металеві офісні меблі, створені за індивідуальним замовленням, дозволять організувати зручний робочий простір у будь-якому приміщенні незалежно від його площі та конфігурації. Спільно з компанією «Н-Проджект» можна реалізувати різноманітні проекти дизайну інтер'єру офісу з благотворною атмосферою для згуртування та ефективної діяльності колективу.