Які меблі потрібні для відкриття магазину чи бутіка?

Які меблі потрібні для відкриття магазину чи бутіка?

Торгові меблі – це основа магазину, з урахуванням якої планується весь робочий простір. Залежно від того, на чому спеціалізується магазин або бутік, вибираються відповідні за типом, стилем та вартістю меблі. При цьому є стандартний набір, який необхідний для ефективної організації діяльності супермаркету чи бутіка.

Типи торгових меблів

Сучасні меблі для торгових залів повинні бути багатофункціональними, місткими, легкими. До того ж, потрібно, щоб вона була надійною та довговічною. Головне, що такі меблі повинні ефективно організовувати простір у магазині, залучаючи покупців та зручно подаючи сам товар.

Магазини оснащуються різним торговим обладнанням, включаючи спеціалізовані меблеві конструкції. Сьогодні пропонується велика різноманітність:

  • прилавкі,
  • стійок,
  • вітрин,
  • острівних модулів,
  • примірювальних кабін,
  • касових вузлів,
  • вішав,
  • стелажів.

Прилавки - основа меблів у магазині

Залежно від конструкції та функцій прилавки мають такі різновиди:

  • прохідні,
  • глухі,
  • у вигляді незасклених чи засклених вітрин.

Їхня вартість залежить від матеріалу виготовлення, дизайну та конфігурації.

Організація приміщення бутіка

Це питання цікаве тим, хто або збирається відкривати бутік, або вже відкрив, але бачить явний програш порівняно з дизайном інтер'єру конкурентів. Тут важливо розуміти, що Ви продаєте і для когось. Оформлення бутика одягу, спортивного приладдя та музичних інструментів буде принципово різним. Але є ключові критерії для всіх магазинів та бутиків незалежно від їхнього напрямку.

  1. Правильно зонуйте приміщення

Найкраще, якщо приміщення прямокутне чи овальне. Так у магазині буде місце для великої кількості покупців і водночас товар буде добре видно. Не варто робити багато "заворотів" та "кутів". Покупцеві має бути просто побачити товар та підійти до нього.

  1. Визначте кількість торгових меблів

У дорогих бутіках обладнання має бути небагато, більше вільного простору. У магазинах економ-класу потрібно розмістити чим більшу кількість товару, тому там, як правило, великі стелажі та вузькі проходи. Орієнтуйтеся за правилом: що більше доходів, то більше вільного місця має бути в магазині.

  1. Зробіть правильне планування

Для цього визначте місце входу (бажано, праворуч, щоб потік “тік” проти годинникової стрілки, або посередині). Потім складіть план розміщення меблів. Її можна розмістити:

  • у вигляді грат - обладнання розташовується паралельно, такий тип розміщення підходить для великих приміщень від 200 м2;
  • у вигляді петлі – меблі розміщуються по колу, оптимальний варіант для залів від 50 до 150 м2, магазинів одягу, взуття, прикрас.
  • у вигляді лабіринту – підходить для магазинів дизайнерських виробів, молодіжних салонів, магазинів подарунків тощо. (проте приміщення має бути невелике, щоб не було хаосу).

На завершення

Компанія "Н-проджект" пропонує великий вибір меблів для магазинів та бутіків різного призначення. Замовляючи торгове обладнання за індивідуальним дизайном, можна спланувати бюджет і вибрати оптимальні варіанти. Дізнайтеся докладніше, зателефонувавши нам по телефону.